Αποτίμηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών επιχειρήσεων
Α) Αποτίμηση Ξενοδοχείων
Β) Αποτίμηση επιχείρησης ενοικιαζόμενων δωματίων
Γ) Αποτίμηση κάθε μορφής μικρής τουριστικής επιχείρησης
Η παραγωγή ενός «Development Valuation» χρειάζεται γνώση της τουριστικής αγοράς, καθώς ο σύμβουλος λαμβάνει σημαντικές αποφάσεις, έχοντας υπόψιν του πλήθος ποιοτικών και ποσοτικών στοιχείων.
Ενδεικτικά:
- Εξεύρεση επενδυτή στην "σωστή αξία"
- Βέλτιστη τοποθέτηση ή επανατοποθέτηση της ξενοδοχειακής μονάδας ή της μικρής τουριστικής επιχείρησης, στην αγορά
- Ανάλυση του άμεσου & έμμεσου ανταγωνισμού
- Προσδιορισμός των άυλων περιουσιακών στοιχείων που προσδίδουν αξία (Brand name κτλ.)
- Χρόνος μέχρι τη σταθεροποίηση (stabilization) του τουριστικού προϊόντος στην αγορά
- Δίκαιο μερίδιο αγοράς (Fair Market Share)
Μια μελέτη εκτίμησης αξίας, έχει ως στόχο όταν συμφωνηθεί μια τιμή για μια συναλλαγή ανάμεσα σε έναν πωλητή και έναν αγοραστή, η τιμή αυτή να αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα.
Η εκτίμηση μιας τουριστικής επιχείρησης, μικρής ή μεγάλης, είναι και τέχνη αλλά και επιστήμη!